Τα όριά μας

Κάποιοι θέλησαν να δοκιμάσουν τα όριά μας.
Δεν υπάρχει πιο πρόσφορο έδαφος και πιο πρόσφορος χρόνος.
Όλες οι συγκυρίες μαζί τους.
Ένας απίθανος συνδυασμός ετερόκλητων (;) γεγονότων, με στόχο την προσωρινή επικράτηση στα νέα δεδομένα.
Από τη μία, ένα χρεοκοπημένο πιστωτικό σύστημα που πιέζει, και θα πιέζει, αφόρητα την καθημερινή μας διαβίωση, μέχρι αυτή να καταλήξει «επιβίωση».
Από την άλλη, ένας κύκλος βίας που ξεκίνησε με ψέματα (11/9/2001) και κατέληξε αληθινός.
Και στη μέση, ρυθμιστής, η «πολιτική»
Στόχος, κατά την γνώμη μου, η πλήρης εξαθλίωση του «σκεπτόμενου ανθρώπου».
Το τελευταίο οχυρό.
Έχουν κερδίσει τις περισσότερες μάχες.
Έτσι, φθάσαμε στο σημείο απλά, να παρακολουθούμαι τις εξελίξεις.
Βέβαια τις σχολιάζουμε εκτενώς, τις αναλύουμε, και πολλές φορές αποκαλύπτουμε και κάποιες πραγματικές αλήθειες.
Όλη η ζωή μας περιστρέφεται γύρω από την πολιτική την οικονομία και τα παράγωγά τους.
Τόνοι ηλεκτρονικού μελανιού, γιατί το αυθεντικό στοιχίζει πλέον, χύνονται καθημερινά στην προσπάθειά μας να προσεγγίσουμε και να καταλάβουμε τα τεκταινόμενα.
Ο πόλεμος έτσι, καλά κραττεί.
Οι μεν, θέλουν να μας κάνουν ζητιάνους οι δε, φοβικούς και άβουλους. Και οι δύο πλήρως εξαρτώμενους.
Δεν είμαι οικονομολόγος, οι γνώσεις μου προέρχονται από την ενασχόλησή μου και από τα διαβάσματά μου.
Δεν είμαι ειδικός, και ούτε έχω εντρυφήσει σε πολιτικές ιδεολογίες, οι απόψεις μου προέρχονται από την ενασχόλησή μου και από τα διαβάσματά μου.
Επειδή λοιπόν είμαι ακόμη μαθητής, θα μου συγχωρήσετε, ελπίζω, και τα λάθη μου.
Την οργή όμως που φουντώνει μέσα μου ποιος θα την συγχωρήσει;
Και δεν μιλάω για οργή που θα ξεχυθεί κατά δικαίων και αδίκων.
Αυτό το παιγχνίδι το παίζουν πολύ καλά διάφορες «σέχτες».
Μιλάω για την οργή που προέρχεται, από τη διαπίστωση της δηλητηρίαση της σκέψης που βλέπω γύρω μου, και από την αποτελεσματικότητα, της σύγχυσης που καταλαμβάνει όλο και περισσότερους.
Και με επιστέγασμα, τον φόβο να διαχέεται.
Γιατί αυτό είναι το κύριο όπλο τους για τα παραπάνω.
Και τα ΜΜΕ είναι το κύριο εργαλείο τους.
Και παρ’ όλο που θα κρατώ πάντα επιφυλάξεις για το διαδίκτυο, απέμεινε το μόνο μέσο για επικοινωνία με ανήσυχους ηλεκτρονικούς φίλους.
Ευελπιστώ λοιπόν να μην παρεξηγούμαι εάν κάποιες φορές παρεκτρέπομαι.
Προτιμώ να εκτίθεμαι σε εσάς παρά στον «ψυχολόγο».
Σε όλα αυτά που μας ζώνουν λοιπόν, εγώ στέκομαι όρθιος και απέναντι.
Τα οικονομικά ζόρια θα τα ξεπεράσω με το μυαλό, τα χέρια και τα πόδια μου.
Τα κοινωνικά-ψυχολογικά ζόρια θα τα ξεπεράσω με τη σκέψη μου.
Τις εξωτερικές απειλές θα τις ξεπεράσω με την μνήμη μου και ότι άλλο χρειαστεί.
Τις εσωτερικές απειλές θα τις ξεπεράσω με τον λόγο μου και ότι άλλο χρειαστεί.
Αλλά ακόμα και εάν ηττηθώ, να είστε σίγουροι ότι δεν θα είναι χωρίς αντίσταση ψυχή τε και σώματι.
Και για να είμαι και επίκαιρος.
Μήπως ήρθε η ώρα, να οργανώσουμε και εμείς ένα αποτελεσματικό σχέδιο απόδρασης από την φυλακή της καθημερινότητας του μυαλού μας;

Δεν υπάρχουν σχόλια: