Δύσκολο να είσαι...προπαγανδιστής.


Πω πω… είναι δύσκολο να είσαι …προπαγανδιστής. Έφαγα 2-3 ώρες να σκέφτομαι πως μπορώ να περάσω το μήνυμα με λίγα λόγια και αποτελεσματικά…

Σαν να κάνεις εκλαϊκευμένη εκπομπή με περίληψη του πρώτου έτους ηλεκτρολόγων μηχανολόγων του ΕΜΠ και να πεις, σε μία πρόταση, γιατί ο Δεύτερος Νόμος της Θερμοδυναμικής και το «στοχαστικόν» του αέρα καταδικάζουν τα αιολικά να είναι πάντα μια ΑΚΡΙΒΗ ενόχληση. Όποιος έχει τεχνοκρατικές απορίες, ας πάει στις παλιότερες αναρτήσεις (έχουν ακαδημαϊκές και τεχνικές λεπτομέρειες). Για προπαγάνδα, μου έφτιαξαν αυτές τις εικόνες, αν βοηθούν…


Κυρίες μου, ποτέ δεν ήμουν «πολιτικοποιημένος». Αστός, ναι, αριστερίζων από τα 18 στα 28, ναι, φίλος της ελευθερίας, (όπως το καταλαβαίνω εγώ), ναι, αλλά ποτέ μου δεν κουρδίστηκα με πολιτικά και ψεύτικες επιλογές. Δύο ανόητοι με έφτιαξαν: O αγράμματος που χλεύασε τον Δεύτερο Νόμο, και ο πανέξυπνος που είπε ότι τα υδροηλεκτρικά «δεν είναι ανανεώσιμη πηγή ενέργειας".

Τα λόγια μου τα είπε ο φίλος http://sv3auw.blogspot.com/ : «δεν θέλω να παίρνω Πολιτική θέση αλλά η προσπάθεια εξαπάτησης μέσα από την Τεχνολογία είναι κάτι το οποίο δεν το ανέχομαι». Να το ένα και μόνο σλόγκαν: Ναι στο αιολικό ρεύμα, στην τιμή του συμβατικού! (θα φύγουν νύχτα).

Ευχαριστώ για το νέο γραφικό! και για το επόμενο!

ΥΓ. Η παρούσα αναδημοσίευσις, έχει ετικέτα Archaeopteryx, διότι ο άνθρωπος αυτός είναι, πράγματι, μία κατηγορία μόνος του.

2 σχόλια:

archaeopteryx είπε...

σε ευχαριστώ για την ανάρτηση... όλοι ίδιοι είμαστε, απλά σε μερικούς έπεσε λίγο παραπάνω οινόπνευμα στον δοκιμαστικό σωλήνα του Θαυμαστού Καινούργιου Κόσμου

Ο νοών...νοείτω είπε...

Αρχαιοπτέρυγα, να είσαι καλά.
Η εργασία που έχεις κάνει επάνω στις ΑΠΕ, είναι αξιολογότατη.
Και οι αξιόλογοι πρέπει να αναδεικνύονται.
Εμείς οι υπόλοιποι, απλά λέμε ότι κάνουμε κάτι.