Ανέκδοτη...αλήθεια.


~~ Ο λαγός και το φίδι : Ένας τυφλός λαγός και ένα τυφλό φίδι σκοντάφτουν μεταζύ τους στο δάσος.
- « Με συγχωρείται» λέει ο λαγός .- Δεν σας είδα . Ξέρεται είμαι « είμαι τυφλός » και είναι τόσο δύσκολη η κυκλοφορία στο δάσος αν δεν βλέπεις .
- « Μα τι λέτε ; » αποκρίνεται το φίδι . «Είστε και εσείς τυφλός; Κι εγώ το ίδιο και γι΄αυτό σας καταλαβαίνω απόλυτα .- Αλήθεια , τι ζώο είστε;»
«Είμαι ….» ξεκινάει ο λαγός, αλλά το φίδι τον κόβει λέγοντας , όχι , όχι , μη μου πείτε. Θα το βρω μόνος μου , αρκεί να σας αγγίξω . Μπορεί να μη βλέπω , αλλά έχω την αφή για ….δράση .-Λοιπόν , για να δω. Έχετε μεγάλα αυτιά , πολύ μεγάλα μάτια . Και το κεφάλι σας είναι μικρό , πολύ μικρό . Και έχετε πολύ μακριά τα πίσω πόδια της – Μήπως είστε λαγός;
«Ναι , το βρήκατε , », του λέει ο λαγός ενθουσιασμένος .- «Σειρά μου τώρα , λοιπόν » για να δοκιμάσω κι εγώ .- Μα χαμηλά σέρνεστε ; Στο χώμα και στις λάσπες ; Και το δέρμα είναι κάπως γλοιώδες .- Και η γλώσσα σας είναι μεγάλη .- Πολύ μεγάλη.
Μήπως είστε δημοσιογράφος ; .-

Πηγή: Ο SKROYTZAKOS O JKOK

Δεν υπάρχουν σχόλια: