Ας τραγουδήσουμε



-Στις 20 Μαΐου τελικά οι απολογίες των κατηγορουμένων για το σκάνδαλο της Siemens, μετά την αποδοχή του αιτήματός των για ολιγοήμερη παράταση με σκοπό την καλύτερη προετοιμασία τους.

(Τώρα τι τρέμεις γιατί λυπάσαι…)

-Η Δικαιοσύνη ταγμένη στο καθήκον της, θα αποφασίσει, με κλειστά τα μάτια, για τις ποινικές ευθύνες, άρα και για τις προφυλακίσεις.

Ο χρονικός ορίζοντας της τελικής ποινής θα εξαρτηθεί από την ειλικρίνεια κατηγόρων και κατηγορουμένων.

(Εγώ ευθύνες δεν σου ζητώ…)

Και ενώ παραιτήθηκε ο κ. Βερελής από το βουλευτικό αξίωμα λόγω «πολιτικής ευθιξίας», δημοσιογραφικές πηγές αναφέρουν ότι είναι μαζί με τον κ. Μανώλη μάρτυρες στην υπόθεση Γερμανός.

(Αυτή η φωνή που τη φοβάσαι…)

Ο κ. Α. Παυλίδης παραμένοντας βουλευτής, συνέχισε την περιοδεία του στην εκλογική του περιφέρεια μετά τον θρίαμβο της πολιτικής του καθαρότητας.

(Δεν είμαι εγώ, δεν είμαι εγώ…)

-Η Βουλή τερμάτισε αιφνιδίως, όπως λένε κάποιοι, προγραμματισμένα όπως λένε κάποιοι άλλοι, τις εργασίες της ως ολομέλεια δεδομένου του ότι πρέπει απερίσπαστοι να συνδιαλαγούμε πολιτικά λόγω των Ευροεκλογών. Η περαιτέρω διερεύνηση των ύποπτων ποινικών και οικονομικών εγκλημάτων, ή αλλιώς σκάνδαλα, υποκρύπτει στείρα αντιπολίτευση, ενδογενή, μείζονα και ελάσσονα.

(Εγώ σωπαίνω, ακούς σωπαίνω…)

-Με αυτόν τον καθ΄όλα συνταγματικό τρόπο, όλες οι υποθέσεις που θα μπορούσαν να διερευνηθούν και να αποκαλύψουν τυχόν ευθύνες σε πολιτικά πρόσωπα για την περίοδο 2004 έως 2007, ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.

(Εγώ ευθύνες δεν σου ζητώ…)

-Σύσσωμη η αντιπολίτευση διατράνωσε την αντίθεσή της σε αυτήν την πρακτική με αναλόγου έντασης φωνής προς την αγανάκτησή της.

(Άλλος φωνάζει, άλλος ρωτάει…)

-Παραγγέλθησαν καμιά δεκαριά νέες δημοσκοπήσεις, με την διαδικασία του κατεπείγοντος, για λογαριασμό των κομμάτων, των εφημερίδων, των τηλεοράσεων, των δημοφιλέστερων πολιτικών, και αυτών που απλά σκοπό έχουν να ενημερώσουν τον πολίτη για το τι σκέπτεται ο ίδιος ο πολίτης.

(Άλλος κρατάει λογαριασμό…)

-Δηλώνω υπευθύνως πως τόσα χρόνια δεν μου έχει τύχει ούτε μία ενόχληση από εταιρεία δημοσκοπήσεων που μετράει τις πολιτικές αντιδράσεις από τους πολίτες. Μόνο μία φορά με ενόχλησαν τηλεφωνικά για μία έρευνα για την ακροαματικότητα του ραδιοφώνου και άλλη μία στον δρόμο για τις Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

(Στο ορκίζομαι δεν είμαι εγώ).-


Ερμηνεία: Μαρινέλλα

Στίχοι: Σώτια Τσώτου

Μουσική: Κώστας Χατζής

Δεν υπάρχουν σχόλια: