Ακούει κανείς;

-Παρακαλώ..
-Γεια σας, σας καλώ για το πρόβλημα με το πολιτικό σύστημα που στηρίζω τα τελευταία 37 χρόνια και με απογοητεύει συνεχώς..
-Μάλιστα, αφήστε μας να το δούμε και καλέστε λίγο αργότερα...

-Γεια σας, είχα καλέσει και προηγουμένως, για το πρόβλημα με το πολιτικό μας σύστημα. Πολλά τρένα περνάνε, τρέχω συνεχώς να τα προλάβω αλλά δεν έχω προλάβει να επιβιβαστώ σε κανένα.
-Μην απογοητεύεστε,  εμείς από την μεριά μας κάνουμε ότι είναι ανθρωπίνως και πατριωτικώς δυνατόν για να καθυστερήσουμε τα τρένα, συνεχίστε να τρέχετε και ξανακαλέστε λίγο αργότερα.

-Γεια σας, έχω καλέσει πολλές φορές, για το πρόβλημα της αξιοπιστίας του πολιτικού μας συστήματος. Οι παλμοί μου έχουν φθάσει στο ανώτερο επίπεδο αλλά δεν βλέπω να μπορώ να τα καταφέρω τελικά. Βοηθήστε με σας παρακαλώ....
-Μην ανησυχείτε. Είμαστε εδώ και παλεύουμε για το δικό σας καλό. Ο επιμένων πατριωτικά νικά.

-................
-Παρακαλώ...εμπρός...με ακούτε; Μάλλον τα έφτυσε επιτέλους ο μπάσταρδος. Αρκετά μας είχε ζαλίσει 37 χρόνια τώρα. Ο αχάριστος, ο τεμπέλης ο βολεψάκιας.
-Μα τι λες τώρα, είσαι με τα καλά σου; Εάν αυτός τα φτύσει εμείς δεν υπάρχουμε.
-Δίκιο έχεις, παρασύρθηκα. Στείλε αμέσως βοήθεια.

-Με ακούτε τώρα; Είστε καλύτερα;
-....εεε, ναι. Τι συνέβη;
-Αγαπητέ μου, για άλλη μία φορά σας σώσαμε.
-Δηλαδή θα το προλάβω επιτέλους αυτό το τρένο;
-Αγαπητέ μου, θα πρέπει αυτήν την φορά να βάλετε τα δυνατά σας για να το προλάβετε. Εμείς από την πλευρά μας δεσμευόμαστε ότι θα κάνουμε το παν για να σας κρατήσουμε θέση. Στην Δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα.

ΥΓ. Οιαδήποτε ομοιότης; με διαφημιστικό μήνυμα, είναι πραγματική.

Δεν υπάρχουν σχόλια: