Η κουβέντα Σαμαρά – Μπένυ (αποκλειστικάρα!)

Με τα …αυτιά του Πόρτα – Πόρτα!

- Καλημέρα Βαγγέλη
- Καλημέρα Αντώνη
- Βαγγέλη μου, ΘΕΛΩ να ΜΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΓΓΥΗΣΕΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΑΡΑΝΔΟΥΣ.
- Αντώνη μου, ( γκρουπ – ρέψιμο ) δεν την έχω εγώ, την έχω στείλει στην ΕΕ να την τσεκάρουν.
- Βαγγέλη μου, αντίγραφο δεν κράτησες στο υπουργείο?
- Όχι Αντώνη μου, την έγραψα μια φορά με τους συμβούλους μας, διορθώσαμε τα ορθογραφικά, και την στείλαμε για έγκριση.
- Βαγγέλη μου, σίγουρα δεν υπάρχει αντίγραφο? Ξέρεις αυτή η Σύμβαση είναι επικίνδυνη. Εάν αποκαλυφθεί το περιεχόμενό της τη βάψαμε.
- τι εννοείς Αντώνη μου?
- Ακούω και διαβάζω Βαγγέλη μου, ότι εάν δημοσιοποιηθεί, θα αποτελέσει από μόνη της Πιστωτικό Γεγονός, δλδ Χρεοκοπία, default δλδ χωρίς το selective !
Oι κάτοχοι ομολόγων στους οποίους δεν δώσαμε εγγυηθείς θα ενεργοποιήσουν τα CDS’s. Δεν έχω διαβάσει τι λένε τα Ομόλογα στην έκδοσή τους, αλλά
μου λένε και διαβάζω ότι έχουν ορό ότι εάν ο εκδότης αποκτήσει προνομιακή σχέση με έναν και δεν την μεταφέρει στους άλλους κατόχους, τότε οι υπόλοιποι
δλδ όλα τα ομόλογα είναι σε default. – το λέει μέσα στο κείμενο έκδοσης ! ΑΛΗΘΕΥΕΙ ?
- Αντώνη μου, μην ακούς μαλακίες, μη διαβάζεις γραφικούς στα μπλογκς – θα τους οργανώσει ο Μιλτιάδης οσωνούπω. Default είναι ότι λεμέ εμείς και όχι
ότι λένε τα ομόλογα. Τους Ταράνδους τους έχουμε στο χέρι. Έχουμε βάλει στο χέρι – με την επιστολή μου προχτές – όλους τους κατόχους μέσα στο PSI.
- Συγγνώμη PSI δεν είναι η πίεση στα λάστιχα, ρε Βαγγέλη? τι σχέση έχει ??
- Όχι ρε Αντώνη, είναι το μπαλαμούτι διαπραγμάτευση με του κατόχους ομολόγων να τα πάνε παρακάτω ψιλοκουρεμένα 6-10% – έτσι μου είπαν κ εμένα !
- Βαγγέλη έχουμε χρεοκοπήσει με τη Σύμβαση αυτή? πες μου θα σκάσω. Είμαι αρχηγός της αντιπολίτευσης, είμαι φίλος του ΡΑΠ, να ξερώ τι λέω και σε τι
να συναινέσω. Μη γίνουμε ρόμπες μεταξύ μας. Εγώ ζητώ διαπραγμάτευση, αλλά αναγνωρίζω και τα δάνεια και τους τόκους που υπογράφετε.
ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΑΜΩΣΥΜΒΑΣΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΩ. Να πάρω ένα τηλέφωνο Ταρανδία να μου στείλουν αντίγραφο?
- Αντώνη, μη λες ματάκιες μεσημεριάτικο και πεινάω. Παρεμπιπτόντως, έχεις κανέναν ” μαλακά να φάω “??
- Τίγκα είμαστε, καλή όρεξη.
- και συνεχίζω, η Σύμβαση ήταν Υποχρέωση μας. Δεν μπορούσαμε να μην την υπογράψουμε. Ξέρεις… τα ΜΕΤΡΗΤΑ δεν αποτελούν εμπράγματη εγγυητή !
το ήξερες??? ΕΠΙΣΗΣ, θα πάρω και ένα άτοκο δάνειο και με 45δισ για να εγγυηθώ και τις αποπληρωμές των υπολοίπων Ομολόγων του PSI. Αλλά μη μασάς
ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΚΟ !!! μεγάλη ευκαιρία σου λέω.. μοναδικό. Μην κανείς κουβέντα. Trust me.
- όχι ! ηρέμισα τώρα.. καλά ρε θηρίο, που βρήκες 45δισ άτοκο δάνειο ?? και γιατί να εγγυηθείς με αυτά> δεν φτάνουν οι εγγυηθείς του δημοσίου όπως στα 110
που πήραμε Πέρση ? ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ… !! ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ???
- Αντώνη, μη ρωτάς. Παρακολούθησε τις κινήσεις μου… και θα δεις ότι κάνω μαγικά ο κιαρατας. Με βρήκαν όλα τα καλόπαιδα μπόσικο στα οικονομικά και
αγωνιστή, και μου δίνουν τα πάντα όλα τσάμπα… και αυτοί που μου έγραψαν τη Σύμβαση με τους Ταράνδους είναι καλά παιδιά. Δούλευαν 3 μερόνυχτα.
- ΣΥΝΑΙΝΩ, Βαγγέλη, άμα είναι καλό για όλους μας.
- εε τα ΜΕΤΡΗΤΑ εγγύηση στους Ταράνδους είναι μια απλή διευκόλυνση, για να επενδύσουν τα κέρατα τους, να βγάλουν τα βερνικωμένα τους ( ΧΩΡΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗ)
αποτελέσματος !!! είναι καλά παιδιά και αυτή η ΥΠΟΙΚω είναι καλή κοπέλα-εμπιστοσύνης !! ) και να μας δώσουν το Δάνειο αργότερα. Εμείς και που έχουμε τα μετρητά
στο ταμείο τι να τα κάνουμε?? Άχρηστα μας είναι. Ενώ αυτοί.. είναι ΑΒΑ και θα μας καθαρίσουν τη δόση εύκολα. Τώρα θα μου πεις και ο ΜΑΚΗΣ ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ 500εκ
είχε στο λογαριασμό από τα στοιχήματα, γιατί δεν πήρα αυτά να στείλω στους Ταράνδους… έε ο Μάκης λείπει και δεν μπορώ να τα πάρω μονός μου… και
βιαζόμασταν.
- Άρα είμαστε ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ, Βαγγέλη
- Κάργα. Μη μασάς σε σχόλια και ΠΟΡΤΕΣ. Οι δε φίλοι μας στην ΕΕ και ο Τρισες, δε θα πουν τπτ για τη Σύμβαση, διότι εάν πουν θα χρεοκοπήσουν κ αυτοί !!
- ρε με δουλεύεις?? πριν δεν είπες ότι δεν θα χρεοκοπήσουμε? ρε Βαγγέλη.. με μπερδεύεις.. ο Μυταράς δεν ξέρει. θέλει να διαβάσει να μου πει.
- Μη μου μιλάς για Μηταρακη… αυτός και τη Λολα να η μπάλα να διαβάσει, δε θα καταλάβει. ΕΓΩ ΞΕΡΩ. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ μην ανησυχείς, ΘΑ ΣΕ ΚΑΛΥΨΩ ΕΓΩ.
Αρκεί να μην βγεις Δημοσιά να ζητάς τη Σύμβαση. Σκέψου και τη Μερκελ και το Σαρκοζι και τον Τρισε… ΣΕ ΚΑΘΙΣΤΩ ΥΠΕΥΘΥΝΟ !!! Η Ευρώπη είναι η Πατρίδα μας.
Η Μάνα όλων μας.
- δε φωνάζουμε και την ΟΛΥΜΠΙΑ σε ένα σουαρέ με τους αρθογράφους να τους “εξηγήσουμε” την κατάσταση? Φοβάμαι μην βγει κανένα εξτρεμ-εξτριμ και κάνει καμιά
Επερωτήσει στη Βουλή και μπλέξουμε. τι λες?
- Σιγά μην δώσουμε λόγω σε μπλογκς, σιγά μην τους κάνουμε και θεσμικούς να συζητούν μαζί μας. Ίσια κ όμοια ήμασταν ρε Αντώνη? Αν τους καθίσουμε σε Τραπέζι
θα έχουμε θέματα κάθε μέρα και θα πρέπει να απαντάμε. Μεταξύ μας δεν απαντάμε.. λεμέ ματάκιες με όμορφα λόγια να μπερδεύουμε τον κοσμάκη.
Με τους μπλογκερς δε θα ξεμπλέξουμε εύκολα. Είναι πονηροί, διαβάζουν και είναι και επίμονοι στο να πάρουν απαντήσεις !!
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΈΛΛΗΝΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ Κ ΕΣΕΝΑ?? Διαφωνώ κάθετα και οριζόντια.
- δλδ εσύ ρε Βαγγέλη, δε φοβάσαι το ΓΑΠ?? αυτό μόλις επιστρέψει από τα μακροβούτια και εάν ένας τον ρωτήσει για τη Σύμβαση ( ψυθιριστα…. δεν τον έχει ρωτήσει κανείς να σχολιάσει τη Σύμβαση με τους Ταράνδους ακόμη… έλειπε !! ) ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ?? Θα πει ότι κ εσύ ? Θα πει ότι Συμφωνήσουμε σήμερα, ή θα μας ψαλιδίσει με καμιά
προοδευτική Πράσινη παπαρια του και δε θα ξέρουμε που να κρυφτούμε?? και καλά εσύ… είσαι κυβερνητικός.. εγώ που ποντάρω σε αντιπολιτευτικό λόγω τι θα γίνω?
- Αντώνη, έχεις ένα δίκιο, κοίτα να δεις, Το άλλο Σάββατο 3 /9 έχουμε πάρτη ΠΑΣΟΚ, ενδιάμεσα, έχουμε wikileaks Δημοσιογράφων, είχαμε φωτιές, είχαμε την Ειρήνη στη
Νέα Υόρκη, πέθανε και ο Λεωνίδας – Θεός σχωρεστον, έχουμε επίσκεψη Τρόικας…, ααα ναι είχαμε και τη ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ στην ΠΑΙΔΕΙΑ… – καλό παιδί ο Αρούλης!- είχαμε τον Σεΐχη που έβαλε ζεστά και μετρητά 500εκ και άλλαξε την ατζέντα εεεεε όταν έρθει το ΡΑΠ θα αρχίσει με Σεΐχη και “εμπιστοσύνης” κλπ κλπ και δε θα ασχοληθεί με το Συμφωνητικό ! Αστό πάνω μου Αντώνη.
- Ρε Βαγγέλη και ο Σεΐχης 500 ?? 500 και στη Σύμβαση…. 500 και ο Ψωμιαδης. άσχετο… ο Μπεος ποσά έχει ?? μήπως να του κάναμε κανένα τηλέφωνο αυτουνου και του
Μάκη να μαζέψουμε 2-3 500ρες να ξελασπώσουμε? Τι ψηφίζει ο Μάκης και ο Μπρος? Ξέρεις??
- για να σου πω και για το ΡΑΠ και τη Σύμβαση, εγώ δε θα τον στριμώξω, για έναν λόγω.. μην πει καμιά μαλάκια παραπάνω ντυμένη στα πράσινα και τρέχουμε ομαδικά
ως κόμματα. Θα μας κάνει ρεζίλη των σκυλιών και θα μας ξεφτιλίσει τη συναίνεση !! πάω μπάσο… θα του δώσω κ εγώ μια έπαλλα να παίζει..
- Αντώνη αγχώνεσαι χωρίς λόγω. Κουλαρε. Πάνε γραφείο ετοίμασε ομιλία ΔΕΘ, στειλτη μου , θα σου στειλω και τη δική μου.. να οργανωθούμε, κιόλα θα πάνε καλά.
- Βαγγέλη να μην αγχωθώ με τη Σύμβαση δλδ… δε θα ιάνεις εκλογές να παραλάβω Χρεοκοπία με Σύμβαση ??
- Αντώνη, είναι μεσημέρι, και πεινάω. τα είπαμε. Όλα θα πάνε καλά και η Σύμβαση ΔΕ ΘΑ ΒΓΕΙ ΕΞΩ να τη διαβάσει κανείς… και μη λες μαλακίες ότι θα κυβερνήσεις όταν
χάσουμε τις εκλογές.. το έχω κανονίσει…. ΔΕ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ, ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΑ Η ΕΕ, Η ΜΕΡΚΕΛ ΚΑΙ Ο ΓΙΟΥΝΚΕΡ, ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. Για μαλάκα με έχεις??? ΘΑ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ αυτούς !! θέλεις μαθήματα ρε μπαγάσα… είσαι πολλά χρονιά έξω απ το παιχνίδι…
Ρε φαντάζεσαι να έχουμε Συναίνεση στο Βρίσιμο στους Διακυβέρνησες της Ελλάδας??? η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΣ !! Κοινός “εχθρός” σε εισαγωγικά, ο καθένας θα λέει ότι
γουστάρει, με οποία λόγια γουστάρει, και θα ΦΑΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ και καλά ΞΕΝΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΩΝ.
- Αντώνη, αγχώνεσαι. Σκέψου μας ΜΑΖΙ αντιπολίτευση στην Διακυβέρνηση !! ούτε στο καλύτερο όνειρο μας ! αστο…. όλοι μαζί στις κάλτσες κάθε μέρα !!
- Βαγγέλη τι να πω αγόρι μου…. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ, ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΘΑ ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΩ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ !!! ΤΟ ΕΧΩ ΤΑΞΕΙ.
- Αντώνη, ΠΕΙΝΑΩ και εσύ δεν έχεις καταλάβει ότι ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΡΩΣΕΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Όταν το καταλάβεις
θα χοροπηδάς !!
- εντάξει ρε Βαγγέλη. πάμε να φύγουμε να κάνουμε και καμιά δουλειά.
- Αντώνη μου σε ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία
- Βαγγέλη μου κ εγώ. εσύ το νου στο παιντί. το ΓΑΠ.. ναι ?
( χαμογελά, χαιρετούρες, φωτογραφίες και δηλώσεις μετά τη συνάντηση, αλλά και διαρροές των κύκλων… τα πάντα όλα )

ΠΠ

Πηγή: www.olympia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: