ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΟΠ - ΦΟΒΟΣ ΣΤΟΠ - ΥΠΑΚΟΗ ΣΤΟΠ - ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΣΤΟΠ

ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΟΠ

ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ

ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΧΑΡΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ

ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΑΓΩΓΗ




Το ΙΝΚΑ, από κοινού με άλλες Ενώσεις Καταναλωτών, κατέθεσε χθες, Συλλογική Αγωγή για το απαράδεκτο καθεστώς των Διοδίων, μέσω του Νομικού Συμβούλου μας Δικηγόρου στον ΑΠ, κο Γιάννη Μυταλούλη.

Η νομική αυτή παρέμβαση του ΙΝΚΑ εντάσσεται στον αγώνα των πολιτών εναντίον αυτού του μέτρου μέχρι την οριστική κατάργησή του, όπως παλαιότερα έγινε με τις παρασιτικές παρκοεταιρείες.

Οι πολίτες πρέπει να γνωρίζουν τα παρακάτω όσον αφορά τα Διόδια:

· Οι δρόμοι έχουν φτιαχτεί με τα χρήματα του φορολογούμενου πολίτη και μπορούν να συντηρούνται θαυμάσια από το κράτος.

· Η εκχώρηση των περισσοτέρων ελληνικών δρόμων έγινε με τριτοκοσμικές συμβάσεις όπως και τα ποσοστά π.χ.:

(Α) περίπου 40% απευθείας χρηματοδότηση από το κράτος, δηλαδή από τον φορολογούμενο πολίτη.

(Β) 50% δάνεια με την εγγύηση του Ελληνικού Κράτους, δηλαδή του φορολογούμενου πολίτη.

(Γ) ένα μικρό ποσοστό 10% χρήματα από την ίδια την εταιρεία!

· Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις ζητούν προκαταβολικά πληρωμή διοδίων για έργα που θα γίνουν – εξ ου και το γνωστό ανέκδοτο με τον τυροπιτά που ζητά το αντίτιμο της τυρόπιτας που θα σερβίρει μετά από ένα χρόνο.

· Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις ζητούν διόδια για έργα που έληξε ο χρόνος παράδοσης και μένουν ακόμα καρμανιόλες, χωρίς ούτε τους προβλεπόμενους παράλληλους δρόμους.

Την ώρα που όλος ο Ελληνικός Λαός μαστίζεται από την άγρια κρίση, το κλείσιμο της παραγωγικής επιχείρησης, την ανεργία, το βούλιαγμα της αγροτικής παραγωγής, τη φτώχεια και την υπερχρέωση, κάποιοι εργολάβοι, φαίνεται έχουν τον τρόπο, να διατηρούν την ασυλία για τα υπερκέρδη τους, σε βάρος όλου του Ελληνικού Λαού.

Απειλούν μάλιστα να αλλάξουν και τον ΚΟΚ για να μετατρέψουν την Αστυνομία σε εισπρακτική εταιρεία των εργολάβων.

ΝΤΡΟΠΗ!

Να μπει τέλος στη συνεργασία του κυβερνήσεων με την δικτατορία των εργολάβων!

Τα χρήματα και οι πόροι, να διατεθούν

σε παραγωγικές επιχειρήσεις.

ΤΕΛΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΕΡΙΤΖΗΔΕΣ


ΥΓ: Την Τετάρτη 04/05/2011 Συζητείται η Συλλογική Αγωγή του ΙΝΚΑ για τα Διόδια, στο Πρωτοδικείο Αθηνών, να είμαστε όλοι εκεί.


G.G


Anti-ntp:Εμείς σαν πολίτες και διαχειριστές αυτού του blog δεν θα υποκύψουμε και ας μας χώσουν στα μπουντρούμια... ελπίζουμε ούτε εσείς!!! ΤΕΡΜΑ ΛΕΜΕ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΩΣΕ, ΑΣ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΧΑΜΠΑΡΙ!!

Ως πλημμέλημα θα προσδιορίζεται η μη πληρωμή εισιτηρίου στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, ενώ οι παραβάτες θα αντιμετωπίζουν ποινή φυλάκισης μέχρι και τρεις μήνες. Παράλληλα, ως παράβαση του ΚΟΚ, θα καθιερώνεται η μη καταβολή του αντιτίμου των διοδίων. Τα μέλη του κινήματος ''δεν πληρώνω'', όμως, είναι αποφασισμένα να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους, καθώς ο αγώνας τους είναι ''δίκαιος'', όπως..... υποστήριξαν. Οι αλλαγές στο νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες προβλέπονται από τροπολογία που θα κατατεθεί στη Βουλή, από το Υπουργείο Υποδομών. Οι παραβάτες που θα εντοπίζονται, θα καλούνται να πληρώσουν το διοικητικό πρόστιμο που προβλέπεται ήδη κι αν αρνηθούν, θα διώκονται ποινικά για πλημμέλημα, που επισύρει ποινές φυλάκισης μέχρι και τρεις μήνες. Η ίδια τροπολογία θα καθιερώνει ως παράβαση του ΚΟΚ και την άρνηση πληρωμής διοδίων.
Η απάντηση του κινήματος ''Δεν πληρώνω''
Από την πλευρά τους, τα μέλη της κίνησης ''Δεν πληρώνω διόδια'', χαρακτήρισαν τη δίωξή τους, ως ''πολιτική και φρονηματική'', κατά τη συνέντευξη Τύπου, που παραχώρησαν την Τετάρτη (09/02).
Υποστήριξαν ότι ο αγώνας τους είναι δίκαιος και πως δεν πρόκειται να υποχωρήσουν.Ειδικότερα, ο Κώστας Παπαδάκης, νομικός σύμβουλος της Συντονιστικής Επιτροπής Φορέων και Κατοίκων ΒΑ Αττικής, έκανε λόγο για ''κλασική περίπτωση δίωξης πολιτικού λόγου'', ενώ έκανε λόγο και για νομικό αδιέξοδο από πλευράς των παραχωρησιούχων εταιρειών, αφού όπως είπε, στην περίπτωση των διωκόμενων μελών, δεν υπάρχει αδίκημα.
''Γίνεται μια προσπάθεια για ποινικοποίηση του αγώνα των κατοίκων χωρίς κανένα ατομικό ενοχοποιητικό στοιχείο'',ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ταυτόχρονα, η δημοτική σύμβουλος Ωρωπού, Ιωάννα Στεργίου, αφού επεσήμανε ότι στην ευρύτερη περιοχή του Ωρωπού υπάρχουν οκτώ σταθμοί διοδίων, έκανε λόγο για παραλείψεις και παρατυπίες από πλευράς της κατασκευάστριας εταιρείας σε σχέση με τις συμβάσεις παραχώρησης έργων.
''Εκφράζουμε το δίκαιο και το νόμιμο ενάντια στο άδικο και παράνομο'' τόνισε από την πλευρά του ο Χρήστος Παναγής, ο οποίος υποστήριξε ότι η σύμβαση θα έπρεπε να έχει καταγγελθεί ήδη από το ίδιο το Δημόσιο, αφού, όπως είπε, πολλά έργα και μελέτες, ενώ έχουν πληρωθεί, δεν έχουν υλοποιηθεί.
''Το αίτημά μας γεννήθηκε από την ασυδοσία της κυβέρνησης και τον εταιρειών'', ανέφερε με τη σειρά του, ο Σταύρος Κουδούνης, ενώ επεσήμανε ότι ειδικά για τους κατοίκους στις περιοχές της ΒΑ Αττικής, το κόστος των διοδίων θα έπρεπε να είναι γύρω στα 0,45 λεπτά με βάση τα χιλιόμετρα που διανύουν, σε αντίθεση με τα 2,5 ευρώ που πληρώνουν τώρα.
''Δεν είμαστε τζαμπατζήδες. Τζαμπατζήδες είναι όσοι κρύβονται πίσω από αυτές τις συμβάσεις, πίσω από αυτή τη διαπλοκή που σήμερα πληρώνουμε όλοι''είπε ο Στράτος Λουπάτατζης και υπογράμμισε ότι ''τα μέλη του κινήματος είναι άνθρωποι από όλους τους πολιτικούς χώρους, ενεργοί πολίτες στον τόπο τους''.
Παρέμβαση έκανε και η Μαρία Γασπαρινάτου, εκπροσωπώντας το κίνημα ''Δεν πληρώνω'' για την Αττική Οδό, η οποία υποστήριξε ότι το συγκεκριμένο οδικό δίκτυο πρέπει να παραχωρηθεί στο Δημόσιο, αφού οι εταιρείες έχουν εισπράξει ήδη τα προβλεπόμενα από τη σύμβασή τους κέρδη. 


Τρομοκρατική απόπειρα της κυβέρνησης για τα διόδια, χαρακτηρίζεται από έγκυρους νομικούς η σχετική δήλωση Ρέππα. Μίλησε απειλητικά στους πολίτες για μετατροπή της άρνησης πληρωμής σε πλημμέλημα.Αναζητεί μάταια συνομιλητές.

Την πρόθεση της κυβέρνησης να φέρει τροπολογία στη Βουλή σύμφωνα με την οποία η μη πληρωμή διοδίων θα εντάσσεται στον ΚΟΚ και θα τιμωρείται ως πλημμέλημα ενώ θα μπορεί να .....


παρεμβαίνει πλέον και η Τροχαία, επιβεβαίωσε χτες ο υπουργός Υποδομών, Δ. Ρέππας.Εγκυροι νομικοί κύκλοι προσκείμενοι στο κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ δήλωναν μεταξύ άλλων ότι η απόπειρα αυτή της κυβέρνησης να τρομοκρατίσει νομικά τους πολίτες θα πέσει στο κενό καθώς κάθε τέτοια ρύθμιση θα είναι αντισυνταγματική και θα προσβληθεί άμεσα στα αρμόδια δικαστήρια με αποτέλεσμα να μην μπορεί να εφαρμοστεί στην πράξη ποτέ.

Ο υπουργός εξ άλλου,σχολίασε τις αντιδράσεις λέγοντας ότι «θέλουμε τη κριτική, άλλα θέλουμε και εναλλακτικές προτάσεις» και σημείωσε ότι «δεν μπορούμε να αφήσουμε τη χώρα σε κατάσταση ανομίας και δεν μπορούμε να μιλάμε για ισονομία όταν κάποιοι λένε οτι δεν σέβονται τον νόμο»

Απο τις υπουργικές αυτές δηλώσεις συνάγεται ότι η κυβέρνηση αναζητεί απεγνωσμένα συνομιλητές προκειμένου να εξουδετερώσει τη γιγάντωση του κινήματος.

Η πραγματικότητα είναι ότι ο κορμός του κινήματος ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ο οποίος λειτουργεί σε όλη τη χώρα μέσα από συνελεύσεις έχει επανειλημένα διακυρήξει ότι απαιτεί αδιαπραγμάτευτα κατάργηση όλων των διοδίων.Είναι λοιπόν στην πράξη αδύνατο να βρεθεί αξιόπιστος συνομιλητής για την κυβέρνηση αφού κάθε τέτοια απόπειρα από οιονδήποτε, όσο προβεβλημένος με κομματική υποστήριξη και να ήταν, θα προσέκρουε στις αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες που ισχύουν και θα ακυρωνόταν στην πράξη.

stopcartel Newsdesk

Πηγή: ΑΝΤΙ-ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

2 σχόλια:

Ζάχαρη είπε...

καλησπερα νοων...νοειτω
πολλα στοπ χρειαζονται αλλα κυριως ανυπακοη...ακομα και στο συμφερον μας.

Ο νοών...νοείτω είπε...

Καλησπέρα Ζάχαρη.
Άραγε πόσοι, εάν ακούσουν αυτό που λες, θα στρίψουν για αλλού...;
Η βολική μετάθεση όλων των ευθυνών σε ένα απρόσωπο σύστημα, έχει καθαγιάσει από Πρωθυπουργούς μέχρι και τον τελευταίο πολίτη.
Ακόμα και ο φόβος, είναι αποδοχή συμφέροντος και ευθύνης.

Άστα να πάνε λοιπόν, διότι εάν περιμένουμε να έρθει η στιγμή που όλοι θα εναντιωθούν στο συμφέρον τους, τότε είμασε χαμένοι από χέρι.