Φαντασία




"IMAGINE", ρε, σεις, "IMAGINE"! Τι σας ζητάνε;

Η e- ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ


«Πιστεύω στην ΔΗΜΟ- ΚΡΑΤΙΑ. Το ηλεκτρονικό κάτι ή ψηφιακό κάτι είναι απλώς για να μας κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη. Η δημοκρατία είναι παράδειγμα κατανεμημένου συστήματος και όλες οι ατέλειές της αυτήν την στιγμή έχουν να κάνουν με πρακτικούς λόγους έλλειψης επικοινωνίας, (: δηλαδή) έχουμε δημιουργήσει ιεραρχικές δομές και τα κέντρα αποφάσεων έχουν απομακρυνθεί από την βάση. Με αποτέλεσμα η βάση να σταματήσει να ενδιαφέρεται»

-Αρα, με μέσα όπως η ηλεκτρονική ψηφοφορία ή τα φόρουμ…

«Την ηλεκτρονική ψηφοφορία, χωρίς να θέλω να την υποβιβάσω, τη θεωρώ το λιγότερο. Τα φόρουμ και τα μπλογκ (: ομάδες ΣΥΝ- ΖΗΤΗΣΗΣ) είναι το μεγάλο όφελος. Η βασική επίδραση που μπορεί να έχει το διαδίκτυο σήμερα είναι η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ».

- Υπάρχει διέξοδος;

«Χρειάζεται μια τολμηρή πολιτική ηγεσία (: πχ, “EMEIΣ”, το e- Κόμμα) που να μπορεί να κοιτάξει τον κόσμο στα μάτια και να πει «ξέρετε, ΧΑΣΑΤΕ! Α λ λ ά έχετε α κ ό μ α τη δυνατότητα να βοηθήσετε τα ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ». Επειδή οι Έλληνες σ κ ί ζ ο ν τ α ι για τα παιδιά τους, πρέπει να τους πεις ότι προτεραιότητά μας είναι η ΠΑΙΔΕΙΑ, η ΕΡΕΥΝΑ και οι ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ»,

[από συνέντευξη του Μιχάλη Μπλέτσα (MIT), στον Γιάννη Μπογιόπουλο, «Ε»- «Κυρακάτικη Ελευθεροτυπία», 10-1-06. Ο χανιώτης Μιχάλης Μπλέτσας, είναι διευθυντής Πληροφορικής του Media Lab στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης (MIT), από το 1996 και σε ηλικία 28 ετών! Μαζί με τον Νικόλα Νεγρεπόντε σχεδίασαν και κατασκευάζουν έναν φορητό υπολογιστή 100 δολαρίων (!), που μέσω του ΟΗΕ θα διανεμηθεί δωρεάν στους μαθητές όλου του κόσμου κι ιδίως του Τρίτου!. Και συνεχίζει...]

«Τα δυο τρίτα των χωρών του κόσμου έχουν έρθει σε επαφή μαζί μας. Δεν υπάρχει θέμα ζήτησης, υπάρχει θέμα παραγωγής. Θα φτιάχνουμε δεκάδες εκατομμυρίων λάπτοπ το χρόνο»!..

Έτσι, σε λίγο καιρό, έμπρακτα κι όχι θεωρητικο-φανταστικά, η e- ΕΚΚΛΗΣΙΑ των e- ΠΟΛΙΤΏΝ τού e- ΔΗΜΟΥ τού πλανήτη Γη, θα είναι πραγματοποιήσημη και, άρα: η Παγκόσμια e- Άμεση Δημοκρατια εφικτή!

ΥΓ. AN, όμως, πρώτα, και για τριάντα χρόνια (= μια γενιά), εκ- παιδεύσουμε τις «επενδύσεις μας στην Αιωνιότητα» στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ + ΙΣΤΟΡΙΑ, ώστε να γίνουν «έτυμοι (= αληθινοί) πολίτες των εθνών», κι όχι “έτοιμοι micro-…πωλητές” polyεθνικών”!..

+

«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ του ΔΗΜΟΥ- Ο όρος είναι ακόμη άγνωστος στο ευρύ κοινό. Ωστόσο, τα ιστολόγια, περισσότερο γνωστά από τον αγγλικό όρο blog, κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Ήδη, ακόμη κι εδώ στην Ελλάδα, .. τα ι σ τ ο λ ό γ ι α κερδίζουν πόντους ως η πλέον σύγχρονη πράξη δ η μ ο κ ρ α τ ι κ ή ς έκφρασης. Κάθε ιστολόγιο .. αποτελεί π-ε-δ-ί-ο παράθεσης α π ό ψ ε ω ν, ι δ ε ώ ν, α ν τ ι λ ή ψ ε ω ν είτε και δ-ί-ο-δ-ο ε π ι κ ο ι ν ω ν ί α ς και διαδικτυακής σ υ ν α ν α σ τ ρ ο φ ή ς .. Η λεγόμενη μπλογκόσφαιρα δημιουργεί νέα επικοινωνιακά ήθη, σαφώς ..

Θα μπορέσουν, ά ρ α γ ε, τα ιστολόγια να κάνουν την διαφορά, να εξελιχθούν σε ουσιώδες ΒΗΜΑ έκφρασης; Ο χρόνος, σύντομα, θ α δ ε ί ξ ε ι…»,

Βασίλης Ρούβαλης, "Προσωπική ματιά", «Ελευθεροτυπία», 14-9-06.

(: «Για ποιόν κτυπά η καμπάνα;». e-σύ, φίλe, «την άκουσες», e-σύ, πια, ξέρεις!!!)

νήπιος γέρων

7 σχόλια:

EL.ZIN είπε...

Τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από ένα συγκεκριμένο τρόπο σκέψης
δεν μπορούν να λυθούν εμμένοντας
σε αυτόν τον τρόπο
...που τα διαιωνίζει.

Επιβάλλεται να σκεφτούμε με νέο τρόπο
και η φαντασία να εμπεριέχεται
στα νέα δεδομένα
αξιοποιώντας τα επιτεύγματα του παρόντος
και διδασκόμενοι από τα λάθη του παρελθόντος.

Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ του ΔΗΜΟΥ
είναι ένα από αυτά
και αν χρησιμοποιηθεί σωστά
και αρμονικά
μπορεί να οδηγήσει σε μια καλύτερη
Κοινωνία Πολιτών!
Καλησπέρα στην παρέα!

Δωδωναίος είπε...

Καλή σας ημέρα
Μου άρεσε η ανάρτηση, μα ποιο πολύ μου άρεσε….το προσωνύμιο: «Νήπιος γέρων»…
…………………………………………………………………………………………
«Χρειάζεται μια τολμηρή πολιτική ηγεσία (: πχ, “EMEIΣ”, το e- Κόμμα) που να μπορεί να κοιτάξει τον κόσμο στα μάτια και να πει «ξέρετε, ΧΑΣΑΤΕ! Α λ λ ά έχετε α κ ό μ α τη δυνατότητα να βοηθήσετε τα ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ». Επειδή οι Έλληνες σ κ ί ζ ο ν τ α ι για τα παιδιά τους, πρέπει να τους πεις ότι προτεραιότητά μας είναι η ΠΑΙΔΕΙΑ, η ΕΡΕΥΝΑ και οι ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ»,
To ασπάζομαι και το υιοθετώ ακριβώς με το ίδιο σεβασμό, όπως συμβαίνει και με την ΠΡΟΣ - ΕΥΧΗ του Σωκράτη:
"Ώ φίλε Παν τε και οι άλλοι όσοι τήδε θεοί, δοίητέ μοι καλόν γενέσθαι τανδόθεν, έξοθεν δε όσα έχω, τοις εντός είναι μοι φίλια. πλούσιον δε νομίζοιμι τον σοφόν, του δε χρυσού πλήθος είη μοι όσον μήτε φέρειν μήτε άγειν δύναιτο άλλος η ο σώφρων".
………………………………………………………………………………………….
Επιτρέψτε μου και μια παραφρασο - μετάφραση (ας πούμε…. ότι περίπου το νόημα της το βγάζει):
Καλέ μου Παν και σεις οι άλλοι Θεοί αυτού του τόπου
Χαρίστε μου σας παρακαλώ την δυνατότητα να ομορφύνω μέσα μου,
έτσι ώστε η εξωτερική μου εμφάνιση να τα έχει βρει απόλυτα με τον εσωτερικό μου κόσμο.
Εγώ θέλω ο σοφός άνθρωπος να λογίζεται ως πλούσιος και μόνο αυτός
Την ποσότητα του πλούτου που θα έχω να είναι τόση που να μην μπορεί κανείς άλλος να την κουβαλάει μαζί του, και να πορεύεται με αυτή κοκορευόμενος, αλλά να μπορεί μόνο να το κάνει αυτό, ο συνετός και μετρημένος άνθρωπος.
……………………………………………………………………………………………………………….
Ας έχουμε και εμείς οι πένητες σε κάτι…….. να ελπίζουμε σε τούτο εδώ τον μάταιο κόσμο (χα…χα…χα…)

Ανώνυμος είπε...

Ωραία ανάρτηση.
Καλή σου μέρα Νήπιε Γέροντα.
@αλλενάκι

νήπιος γερων είπε...

"Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ", παίδες!

(: όπου "παίδες" = αγόρια και κορίτσια, -για να μην παρεξηγιόμαστε).

@αλλενάκι: μενεξεδιές καλησπέρες, -απαραίτητο "αλλενάκι"!

@Δωδωναίος: σ' ευχαριστώ! Μήπως είσαι, όντως, από τα μέρη της Δωδώνης; Είτε έτσι είτε αλλιώς, πάντως, φίλε...

«ΙΣΤΟΡΙΚΏΣ,
δηλαδή κατά την γ ρ α π τ ή ν παράδοσιν,

τα ονόματα ΕΛΛΑΣ και ΕΛΛΗΝ καθώς και άλλοι παρόμοιοι τύποι Ελλοί, Ελλοπία, Έλλα ευρίσκοντο ΚΑΤ' ΑΡΧΆΣ εν Ηπείρω… Η ονομασία αυτή ωρμήθη (= προήλθε), καθ’ ά (= σύμφωνα μ’ όσα) ήδη ερευνηταί τής Ελληνικής Ιστορίας ήκασαν (= υπέθεσαν), υπο των ιερών και των άλλων και προ πάντων τού εν ΔΕΛΦΟΊΣ και του εν ΟΛΥΜΠΊΑ, (: η δικιά μου καταγωγή). Είναι δηλαδή γνωστόν ότι αρχαιόθεν υπήρχεν εν Δελφοίς επίσημον ιερόν (α ν μετά των εξ Ηπείρου εις την Ανατολικήν Ελλάδα ελθόντων Θεσπρωτών ήσαν και ιερείς εκ ΔΩΔΏΝΗΣ, κ α ι α ν ούτοι υπήρξαν οι ιδρυταί του εν Δελφοίς ιερού άδηλον [= είναι άγνωστο], φαίνεται δ’ όμως ΛΊΑΝ πιθανόν) καθώς και ότι από του ογδόου αιώνος άρχεται η ανάπτυξις και η πανελλήνιος φήμη των αγώνων εν Ολυμπία.

Περί της μεγίστης δυνάμεως και εθνικής σημασίας των ιδρυμάτων εκείνων ημείς σήμερον ΔΥΣΚΌΛΩΣ δυνάμεθα να σχηματίσωμεν έννοιαν ΤΙΝΆ οπωσούν προσεγγίζουσαν την αλήθειαν. Ας ενθυμηθή έκαστος ότι πας Έλλην εθεώρη καθήκον αυτού να μεταβή τουλάχιστον άπαξ εις την Ολυμπία… ότι κατά πάσαν επίσημον περίστασιν και αι πόλεις και πολλοί ιδιώται συνεβουλεύοντο το ιερόν των Δελφών… ταύτα και άλλα τοιαύτα έχων τις υπόψει δύναται να σχηματίσεη ιδέαν τινά περί της μεγίστης επισημότητος, του σεβασμού και επιβολής ην τα Ι Ε Ρ Α ΙΔΡΥΜΑΤΑ ταύτα είχον παρά τω Ελληνικώ λαώ.

Εννοείται δε οίκοθεν ότι ακριβώς ως σεβαστά και ανενόχλητα εχρησίμευσαν εις ίδρυσιν των λεγομένων αμφικτυονιών, ήτοι ΣΥΜΦΩΝΊΑΣ και ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑΣ των περιοίκων προς ε ι ρ ή ν ε υ σ ι ν, π ρ ο σ τ α σ ί α ν και φ ύ λ α ξ ι ν αυτών… έπειτα δε και των άλλων όσοι μετείχον των εορτών και πανηγύρεων τούτων, μετά της εννοίας δε της ενότητος ταύτης διεδίδοντο και αι κοιναί πλέον ονομασίαι ΕΛΛΑΣ και Πανέλληνες - ΕΛΛΗΝΕΣ

ΔΙΟΤΙ ούτως εκαλούντο οι από της ΘΕΣΠΡΩΤΊΑΣ το πρώτον, εκ Θεσσαλίας και Φθιώτιδος έπειτα, κατελθόντες ιερείς τούτων, όπως δηλούται εντεύθεν ότι έδρα των θεών παρέμεινεν

ΈΚΤΟΤΕ

ΠΆΝΤΟΤΕ

ο προς βορράν υψηλός Όλυμπος όπου ΜΕΤΑΦΥΤΕΎΘΗ μετά των Θεσπρωτών ο Π ε λ α σ γ ι κ ό ς της ΔΩΔΏΝΗΣ Ζευς ..

Κατά ταύτα τα ονόματα ΕΛΛΑΣ και ΕΛΛΗΝ κατά μικρόν διαδιδόμενα εδήλουν κατ’ αρχάς

ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΛΑΟΥΣ ΜΕΤΈΧΟΝΤΑΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΤΟΎ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ,

ανθρώπους ΗΜΕΡΩΜΈΝΟΥΣ,

ως ειπείν ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥΣ,

ΣΥΝ- ΕΡΓΑΖΟΜΈΝΟΥΣ

Υ Π Ε Ρ ΙΕΡΩΝ ΣΚΟΠΩΝ,
Υ Π Ε Ρ ΕΙΡΗΝΗΣ και ΑΣΦΑΛΕΊΑΣ ΑΛΛΉΛΩΝ,
Υ Π Ε Ρ έργων ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.

Δια τούτο πολλοί ΠΡΟ- ΘΥΜΩΣ απεδέχοντο την μετά των επισήμων ιερών συνημμένην προσωνυμίαν ταύτην Πανέλληνες – Έλληνες ΔΙΟΤΙ ΟΎΤΩΣ ανεγνωρίζοντο και κατετάσσοντο εις την ε υ γ ε ν ή και ε υ σ ε β ή εκείνων ομάδα, εδέχοντο τα ΕΥΣΕΒΉ, τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΟΜΙΜΑ των κ-ο-ι-ν-ώ-ν Ελληνικών λατρειών των θεών, την ημέρωσιν και τον πολιτισμόν και ωνομάζοντο μ ε ν δια του εθνικού ονόματος Πανέλληνες, εθεώρουν δ ε τας εαυτών πόλεις μέρη συστατικά

ΤΉΣ ΜΕΓΑΛΗΣ, ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΠΑΤΡΊΔΟΣ ΤΉΣ ΜΙΚΡΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ»,

Γ. Χατζιδάκις, «Γλωσσικαί Έρευναι – Ελλάς και Έλληνες», τομ. ιγ΄, σελ. 349.

«Κανένας, όσον κι αν είναι ευγενής και αλτρουιστής,
δεν θα δεχόταν ΠΟΤΈ να αναμειχθή στην ΠΟΛΙΤΙΚΗ,
ΕΑΝ δεν έβλεπε πως τον κυβερνούν οι κακοί.

Με την δική του ΑΠΟΧΉ ο στίβος μένει ελεύθερος για τους ανίκανους, τους συμφεροντολόγους, τους δημοκόπους που αναρριχώνται στις υψηλές κυβερνητικές θέσεις,

με α π ο τ έ λ ε σ μ α αυτοί, ΠΛΕΟΝ,

να κ ρ ί ν ο υ ν τη τύχη του και την τύχη του κράτους. Βοηθώντας, ΕΠΟΜΕΝΩΣ, τους άλλους να σωθούν, βοηθείς τον εαυτόν σου»,

Ευάγγ. Παπανούτσος, «Πρακτική Φιλοσοφία»

ΓΕΙΑ + ΧΑΡΑ σε όλους μας, όπου γης...

νήπιος γερων είπε...

Toυ Παπανούτσου "έφυγε" κατά λάθος χωρίς την επικεφαλίδα του:

"ΓΙΑ ΤΟ DEBATE- ΔΙΒΑΤΟ"

Δωδωναίος είπε...

Την καλημέρα μου στον "Νήπιο Γέροντα ζωοδότη του νου τε της ψυχής",
Την καλημέρα μου σε όλους τους συμμετέχοντες εδώ στον Ναό των σκεπτόμενων οδοιπόρων, από τον αρχιερέα του Ναού «Νοών νοείτω» ως και τον τυχόντα και ανωνύμως περιδιαβαίνοντα.
Ναι φίλτατε «Νήπιε Γέροντα», η καταγωγή μου ορμάται εκ της κοιλάδος της νηνεμίας και των στοχασμών.
Τουτέστιν ουν εκ της Αρχαίας Δωδώνης της των Πελασγών έδρανον.
Και είναι γοερό και έντονο εκεί ακόμη το θρόισμα της βαλανιδιάς που μηνύει:
«Γρηγορείτε και δείτε με καθαρή θωριά τα μελλούμενα και τις εξελίξεις που μεταβάλλονται με πολλαπλασιαστική σχέση».
«Διασωθείτε και γίνετε» ( όπως και εσύ εναργέστατα προτρέπεις):
«έτυμοι (= αληθινοί) πολίτες της Ελλάδος και πασών των εθνών», κι όχι «έτοιμοι micro-…πωλητές” polyεθνικών»!..

Θα «ορνιθοσκάλιζα» λίγα περισσότερα, αλλά ας όψεται αυτή η τενοντίτιδα που με αποτρέπει …συνεχώς και βίαια…
Που θα πάει όμως;
Και αυτή θα περάσει…..

Ο νοών...νοείτω είπε...

ΥΓΕΙΑ + ΧΑΡΑ σε όλους! (αντιγράφω πάντα τά, όμορφα!)

@ΕL.ΖΙΝ
Συν-τονιζόμαστε:

@Δωδωναίος,
Το κρίμα στο λαιμό, αυτών που σε έδιωξαν.
Μία πόρτα κλείνει και δύο ανοίγουν.

@νήπιος γέρων,
Αυτό που μου είχε λείψει με την απουσία σου, ήταν η εκ-παιδευτική σου δεινότητα.
Σου αφιερώνω λοιπόν, κάτι που διάβασα κάπου, και το πρωτοαφιέρωσα στον αδελφό μου που είναι Δάσκαλος.

"Σου εύχομαι να είσαι πάντα Δάσκαλος, και με την δάδα (δασ) να σκαλίζεις (καλλιεργείς), τα μυαλά των συνανθρώπων σου".

Και έτσι τώρα εμπλούτισα τις διδακτικές μου Ώρες.