Ανοίξαμε και σας περιμένουμε.

Αποφάσισα να μιλάω για αυτά που σκέφτομαι, για αυτά που με χαροποιούν και για αυτά που με ενοχλούν αλλά και με εξοργίζουν.

Όχι τόσο για να με διαβάζουν οι άλλοι, αλλά για να διαβάζω εγώ τις σκέψεις μου, πιστεύοντας ότι θα με βοηθήσει στο να ξεδιαλύνω κάποια θολά σημεία.

Χωρίς να παραγνωρίζω το μεγάλο γεγονός της διάδοσης τόσων πολλών και διαφορετικών θεμάτων που κατακλύζουν σήμερα το διαδίκτυο, ξεκινάω αυτό το ιστολόγιο μη γνωρίζοντας πόσο θα διαρκέσει και αν θα αντέξει στο χρονο.

Εύχομαι μόνον, για όσο διαρκέσει, να είναι μία καθαρή προσπάθεια.

2 σχόλια:

Σάββας είπε...

Καλησπέρα! Μετά από μια σύντομη ματιά λόγω έλλειψης χρόνου, διαπίστωσα πως αυτό το ιστολόγιο έχει πολλά να προσφέρει στον αναγνώστη. Το βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρον και γι' αυτό τον λόγο προτίμησα να αρχίζω να διαβάζω τις αναρτήσεις από την παλαιότερη προς την νεότερη. Δεν θέλω να χάσω ούτε μια ανάρτηση. Συγχαρητήρια για την προσπάθεια. Είμαι σίγουρος πως μέσα από αυτό το ιστολόγιο θα βγώ σοφότερος.

Ο νοών...νοείτω είπε...

Αγαπητέ Σάββα καλησπέρα.
Είναι ιδιαίτερη τιμή για εμένα τα λόγια σου, αν και υπερβολικά.
Σε ευχαριστώ ιδιαίτερα δε, για τον σχολιασμό της πρώτης ανάρτησης.
Όπως είδες, μου πήρε κοντά έναν χρόνο για να πάρω το θάρρος να αρχίζω να αναρτώ σκέψεις και θέματα.
Με μεγάλη μου χαρά θα τα λέμε και εδώ αλλά και στο δικό σου όμορφο ιστολόγιο.
Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά.